Entrada Lista de Inscritos
Lost your Username or your Password ?
  • If you lost your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address.
  • If you lost your password but know your username, please enter your Username and your E-mail Address, press the Send Password button, and you will receive a new password shortly. Use this new password to access the site.
  • If you forgot both your username and your password, please recover the username first, then the password. To recover your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address. From there you can use this same form to recover your password.

Oeiras marca o ritmo, e promete muita emoção nos dias 27 e 28 de Setembro.

Pelo segundo ano consecutivo o Clube TT de Oeiras, têm a seu cargo a organização do Encontro Nacional de Todo o Terreno,
onde pretende proporcionar um verdadeiro cenário de Todo o Terreno num ambiente urbano.

Nós vamos marcar presença com o nosso TT favorito, o UMM, e tu vais ficar em casa?

Não!!
Então peguem no vosso TT favorito e venham até Oeiras, mais concretamente até Vila Fria, (Coordenadas N 38° 43.404´ - W 9° 17.682´),
perto do Tagus Parque.

Contamos com a vossa presença!
Compareçam.