Lost your Username or your Password ?
  • If you lost your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address.
  • If you lost your password but know your username, please enter your Username and your E-mail Address, press the Send Password button, and you will receive a new password shortly. Use this new password to access the site.
  • If you forgot both your username and your password, please recover the username first, then the password. To recover your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address. From there you can use this same form to recover your password.

foto_destaque.jpg

Este ano estávamos a contar participar em mais uma aventura UMM por terras gaulesas.
Será que temos mais aventureiros para connosco embarcar nesta aventura?

Este ano a aventura UMM será na bela localidade de Correze, mais concretamente em
Neuvic de 5 a 8 de Maio, cujo programa é o seguinte:
- Dia 5 chegada dos participantes da parte da tarde.
- Dia 6 e 7 descoberta dos trilhos desta bela região.
- dia 7 regresso

As coordenadas do ponto de encontro são:
Latitude: 45.3973281 Longitude: 2.2865821

O alojamento terá um custo de 15 euros/noite por pessoa e fixado em 45 euros para
as 3 noites por pessoa.

Podem ver o local do alojamento em Camping

Caso existam aventureiros, temos que enviar as nossas inscrições antes do final do
mês de março.

Contamos com mais alguém?
Se necessário mais alguma informação, contactem-nos.