Lost your Username or your Password ?
  • If you lost your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address.
  • If you lost your password but know your username, please enter your Username and your E-mail Address, press the Send Password button, and you will receive a new password shortly. Use this new password to access the site.
  • If you forgot both your username and your password, please recover the username first, then the password. To recover your username, please enter your E-mail Address, leaving Username field empty, then click the Send Username button, and your username will be sent to your email address. From there you can use this same form to recover your password.

destaque.jpg

Jipe, Jipe, Hurrah!!
Experimentar o todo-o-terreno é a descoberta de um prazer.....

Foi à trinta anos que a UMM lançou o UMM Alter, apresentando as suas viaturas UMM

em território nacional, na localidade que lhe deu nome, mais concretamente em

Alter do Chão, na Coudelaria de Alter Real, local da distinta casta de cavalos lusitanos

Aqui ficam as imagens deste dia.

Nunca é demais relembrar o passado UMM.